KAUM WANITA BACA NIE!! JANGAN MARAH YE.. HENTI AMALKAN MEMAKAI CONTACT LENS LAGI ..AKIBANYA SEPERTI WANITA INI.. DENGAR ULASAN DARIPADA BELIAU..AMAT MENAKUTKAN ((5GAMBAR ))


Mungkin tidak sedikit Rakyat malaysia yang gemar memakai Contact Lens karena tidak mahu memakai spek mata,kenapa? karena memakai Contact Lens nampak lebih trend dan cantik dengan warna warni Contact Lens yang sedia ada.

Bagi anda pengguna Contact Lens sila baca pesanan Marisa Edora Pada pengguna Contact Lens

“Memandangkan banyak permintaan suruh saya share pengalaman kena ulser kornea mata ni baru sekarang saya ready nak share ..

“Dari bulan jun saya dah sakit mata beberapa kali jugak la ke hospital ke klinik tapi still jugak dorang cakap takde apa2 sampai la lepas raya tu saya langsung x boleh kena cahaya matahari silau yg amat sangat macam kena cucuk .

Mata merah , bengkak dan berair . Sakit hanya Tuhan tau . Bergegas pergi hospital yangg ni terus hantar pakar dorang detect yg mata saya sangat teruk ada ulat kecil , bakteria , nanah , kulat n bermacam bagai jenis kuman la membiak kat dalam tu .

Gambar yg lain saya x nak tunjuk nanti korang x selera makan . Hehehe … Yg paling sedih dorang cakap 50/50 nak pulih sebab dah timbul putih hampir keseluruhan kat mata hitam .

Saya memang x nampak apa2 pun masa tu . Gelap gelita . X tau nak bayangkan perasaan masa tu . Dua minggu jugak la admit .

 Asalnya saya memang kerap pakai lens . Saya rabun jauh x nak pakai spek . Degil sangat kan dah kena . Sakit tangkap urat kepala sampai bengkak . Memang x lena tidur .

Sakit teramat sangat . Sekarang saya dah pulih cuma penglihatan yg kanan agak teruk degree biasa sebelum kena ulser 300 sekarang naik 600 silau 350 . Tebalnya degree ! So … anda pilih cermin mata @ lens ? Pikir la sendiri ! Huhuhu … terima kasih x terhingga pada ayah , my stepmom “

Author:

Facebook Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...